Sąskaita unijoje

Kredito unijoje, tapęs nariu, gausite mokėjimo sąskaitą kasdieniams finansams tvarkyti. Mokėjimo krepšelyje yra būtiniausios paslaugos: sąskaitos atidarymas, elektroninė bankininkystė bei mokėjimo kortelė. Siūlome trijų tipų paslaugų krepšelius, pritaikytus prie įvairių klientų poreikių. Tikslias paslaugų kainas rasite mūsų kainoraštyje.

Mokėjimo sąskaitos turėtojai unijoje gali naudotis šiomis paslaugomis:

  • Laikyti ir kaupti pinigus;
  • Pasirinkti mokėjimo paslaugų krepšelį;
  • Išgryninti bei papildyti lėšas visuose bankomatuose Lietuvoje ir užsienyje;
  • Į sąskaitą gauti darbo užmokestį ir kitas pajamas;
  • Pervesti pinigus į kitas sąskaitas Lietuvoje ir užsienyje;
  • Gauti pinigus iš kitų saskaitų Lietuvoje ir užsienyje;
  • Patogiai valdyti savo pinigus, mokėti už prekes ir paslaugas internetu ar atvykus į kredito unijos skyrių;
  • Apmokėti komunalinius mokesčius.

Norite atsidaryti sąskaitą mūsų kredito unijoje?

Kreipkitės telefonu +370 46 210210 arba el. paštu: info@mtk.lt

Sąskaitos perkėlimas

Taip pat gali būti suteikta sąskaitos perkėlimo paslauga – tai paslauga, kai Jūsų mokėjimo sąskaita ir su ja susijusios paslaugos iš vieno mokėjimo paslaugų teikėjo perkeliamos naujam paslaugų teikėjui. Daugiau informacijos apie sąskaitos perkėlimo paslaugą rasite Lietuvos bankų asociacijos interneto svetainėje.

Draudimas

Detali informacija apie indėlių draudimo sąlygas ir atvejus, kai indėliai nėra draudžiami ir kai taikomi indėlių draudimo išmokų mokėjimo apribojimai, pateikiama VšĮ „Indėlių ir investicijų draudimas“ interneto svetainėje www.iidraudimas.lt.

Saugus paslaugų naudojimas

Saugiems atsiskaitymams naudojamos žemiau pateiktos autentifikacijos priemones. Apie saugų paslaugų naudojimą daugiau sužinokite paspaudę mygtuką žemiau.

Kredito unijos bei kiti elektroninių paslaugų teikėjai pasitiki „Smart-ID“ programėle, kuri naudojama asmens tapatybės patvirtinimui (PIN1) ir elektroniniam pasirašymui (PIN2). „Smart-ID“ asmens tapatybės patvirtinimo ir elektroninio pasirašymo priemonė atitinka aukščiausius saugos standartus.

Norėdami užtikrinti savo internetinių paskyrų, duomenų ir operacijų saugumą, Jūs privalote:

NESIDALINTI savo PIN1 ir PIN2 kodais su kitais asmenimis.
Jūs esate vienintelis asmuo, turintis teisę naudoti savo PIN kodus. Jei Jūsų kas nors prašo padiktuoti, atsiųsti ar įvesti PIN kodus į kitą elektroninį įrenginį ar programėlę, kuri nėra „Smart-ID“, tai sukčiavimas! Jeigu atskleisite savo PIN kodus, kiti asmenys Jūsų vardu galės atlikti mokėjimo operacijas, paimti kreditus ar padaryti kitos finansinės žalos.
PIN kodus „Smart-ID“ programėlėje įveskite tik tuo atveju, jei PATYS inicijavote užklausą.
Jei sukčiautojai bandys prisijungti naudodami Jūsų vardą ir įvesite savo PIN kodą – suteiksite sukčiams prieigą prie savo paskyros!
Jei patys neinicijavote „Smart-ID“ užklausos – IGNORUOKITE.
Gavę užklausą įvesti PIN1 ar PIN2 kodą, kurios patys neinicijavote, nesiimkite jokių veiksmų – ji automatiškai pradings po keleto minučių. Susidūrus su tokiu atveju, rekomenduojame nedelsiant kreiptis į savo kredito uniją.
Įsitikinkite, kad Jūsų inicijuotos elektroninės paslaugos operacijos patvirtinimo kodas sutampa su kodu, kurį matote savo išmaniojo įrenginio ekrane.
Apsaugokite savo išmanųjį įrenginį įdiegdami apsaugą nuo kenksmingo kodo – naudokite ekrano užraktą, nuolat atnaujinkite įrenginio programinę įrangą bei vadovaukitės kitomis įrenginio gamintojo pateiktomis saugaus naudojimo rekomendacijomis.
Laiku atnaujinkite operacinę sistemą ir programas bei įdiekite antivirusinę programą. Tai padės apsaugoti išmanųjį įrenginį nuo įsilaužimo. Programas atsisiųskite tik iš oficialių ir gamintojo rekomenduojamų svetainių („Google Play“, „AppStore“). Rekomenduojame susipažinti su įrenginio gamintojo pateiktomis saugaus naudojimo priemonėmis. Nenaudokite klonuotų ar modifikuotos prieigos (angl. rooted) įrenginių.

Kredito unijos bei kiti elektroninių paslaugų teikėjai pasitiki „Mobile-ID“ priemone, kuri naudojama asmens tapatybės patvirtinimui (PIN1) ir elektroniniam parašui (PIN2). „Mobile-ID“ asmens tapatybės patvirtinimo ir elektroninio parašo priemonė atitinka aukščiausius saugos standartus.

Norėdami užtikrinti savo internetinių paskyrų, duomenų ir operacijų saugumą, Jūs privalote:

NESIDALINTI savo sPIN1 ir sPIN2 kodais su kitais asmenimis.
Jūs esate vienintelis asmuo, turintis teisę naudoti savo sPIN kodus. Jei Jūsų kas nors prašo padiktuoti, atsiųsti ar patvirtinti Jūsų neinicijuotus veiksmus sPIN kodais, tai sukčiavimas! Jeigu atskleisite savo sPIN kodus, kiti asmenys Jūsų vardu galės atlikti mokėjimo operacijas, paimti kreditus ar padaryti kitos finansinės žalos.
sPIN kodus „Mobile-ID“ įveskite tik tuo atveju, jei PATYS inicijavote užklausą.
Jei sukčiautojai bandys prisijungti naudodami Jūsų vardą ir įvesite savo sPIN kodą – suteiksite sukčiams prieigą prie savo paskyros!
Jei patys neinicijavote „Mobile-ID“ užklausos – IGNORUOKITE.
Gavę užklausą įvesti sPIN kodą, kurios patys neinicijavote, nesiimkite jokių veiksmų – ji automatiškai pradings po keleto minučių. Susidūrus su tokiu atveju, rekomenduojame nedelsiant kreiptis į savo kredito uniją.
Įsitikinkite, kad Jūsų inicijuotos elektroninės paslaugos operacijos patvirtinimo kodas sutampa su kodu, kurį matote savo išmaniojo įrenginio ekrane.
Apsaugokite savo išmanųjį įrenginį įdiegdami apsaugą nuo kenksmingo kodo – naudokite ekrano užraktą, nuolat atnaujinkite įrenginio programinę įrangą bei vadovaukitės kitomis įrenginio gamintojo pateiktomis saugaus naudojimo rekomendacijomis.
Laiku atnaujinkite operacinę sistemą ir programas bei įdiekite antivirusinę programą. Tai padės apsaugoti išmanųjį įrenginį nuo įsilaužimo. Programas atsisiųskite tik iš oficialių ir gamintojo rekomenduojamų svetainių („Google Play“, „AppStore“). Rekomenduojame susipažinti su įrenginio gamintojo pateiktomis saugaus naudojimo priemonėmis. Nenaudokite klonuotų ar modifikuotos prieigos (angl. rooted) įrenginių.

Vienkartiniai saugos kodai siunčiami SMS žinute yra skirti kliento tapatybės identifikavimui el. bankininkystėje ir joje atliktų operacijų patvirtinimui. Vienkartiniai saugos kodai, kurie sudaryti iš 4 skaitmenų, yra siunčiami į Jūsų nurodytą mobiliojo telefono numerį kiekvieno prisijungimo prie sistemos bei kiekvienos operacijos (išskyrus mokėjimus tarp savo sąskaitų) tvirtinimui. SMS žinute gautas kodas turi būti įvestas el. bankininkystėje „i-Unija“.

Norėdami užtikrinti savo internetinių paskyrų, duomenų ir operacijų saugumą, Jūs privalote:

NESIDALINTI gautais kodais su kitais asmenimis.
Jūs esate vienintelis asmuo, turintis teisę naudoti savo saugos kodus. Jei Jūsų kas nors prašo padiktuoti, atsiųsti ar įvesti gautus saugos kodus ne el. bankininkystės „i-Unija“ lange, tai sukčiavimas! Jeigu atskleisite saugos kodus, kiti asmenys Jūsų vardu galės prisijungti prie Jūsų el. bankininkystės, atlikti mokėjimo operacijas ar padaryti kitos finansinės žalos.
Saugos kodą el. bankininkystėje įveskite tik tuo atveju, jei PATYS inicijavote užklausą.
Jei sukčiautojai bandys prisijungti naudodami Jūsų vardą ir įvesite savo saugos kodą – suteiksite sukčiams prieigą prie savo paskyros!
Jei patys neinicijavote vienkartinio saugos kodo užklausos – IGNORUOKITE.
Gavę užklausą įvesti saugos kodą, kurios patys neinicijavote, nesiimkite jokių veiksmų ir nedelsiant pasikonsultuokite su savo kredito unija.
Apsaugokite savo išmanųjį įrenginį įdiegdami apsaugą nuo kenksmingo kodo – naudokite ekrano užraktą, nuolat atnaujinkite įrenginio programinę įrangą bei vadovaukitės kitomis įrenginio gamintojo pateiktomis saugaus naudojimo rekomendacijomis.
Laiku atnaujinkite operacinę sistemą ir programas bei įdiekite antivirusinę programą. Tai padės apsaugoti išmanųjį įrenginį nuo įsilaužimo. Programas atsisiųskite tik iš oficialių ir gamintojo rekomenduojamų svetainių („Google Play“, „AppStore“). Rekomenduojame susipažinti su įrenginio gamintojo pateiktomis saugaus naudojimo priemonėmis. Nenaudokite klonuotų ar modifikuotos prieigos (angl. rooted) įrenginių.

TOP